tisdag 3 februari 2009

Therese



Jag blir tamejfan inte klok på denna bild...

Detta går faktiskt över mitt förstånd. Hur motiverar man till en sådan operation? Hur kan man ställa sig på led tillsammans med fem andra storbystiga kvinnor med två lappar som knappt täcker bröstvårtorna och faktiskt känna sig attraktiv? Jag studerar bilden, ögonen är uppspärrade som två fotbollar, nästan lika stora som deras uppumpade bröst. Jag fascineras av hur mycket silikon det faktiskt kan pumpas in, jag tänker på hur min rygg skulle må, hur jag aldrig skulle kunna sova på mage igen. Jag är tacksam för mina myggbett!

7 kommentarer:

  1. Aj det ser ju ut som de ska ramla av

    SvaraRadera
  2. Man kan fylla dem med olja?!?

    En tanke...

    SvaraRadera
  3. Hus ska man fylla dem med olja om dom redan är fyllda till bristningsgränsen med silikon?

    SvaraRadera
  4. Vad tänkte hon som står längst fram egentligen?

    SvaraRadera
  5. Ja! Jag undrar hur tankegångarna gick för dem allihop!

    SvaraRadera
  6. Såhär kommer det gå för dig om du börjar fylla läpparna Louise. En liten sneak peak av framtiden helt enkelt.

    SvaraRadera
  7. Jag har en fråga Tess, vart fanken hittade du bilden?!? Och hur kommer det sig att du hittade den?

    I love dina mosquitotitties!

    SvaraRadera