måndag 2 februari 2009

Louise

Igår var Johan, min systers pojkvän här. Han gav Linnea en liten blomma som hon kunde ha i fönstret tillsamans med orden "Men du får inte döda den Linnea..." Jag skrattade till, mina tankar flögiväg till filmen "How to lose a guy in 10 days" och hur Kate Hudson ger en ormbunke till sin pojkvän och kallar den lovefern, en dag kommer hon dit och ser ormbunken helt död och skriker ut "Did You KILL our LOVE FERN"

Det var just så jag såg Johan. Han kommer in i Linneas rum, tittar på blomman, ser att den är påväg att dö. Då tar han blomman i handen skriker till Linnea att hon har dödat deras kärleksblomma, sedan springer han ut till bilen och åker iväg...

Denna tanke höll mig på glatt humör hela kvällen, Johan var ganska irriterad och jämförde mig senare med Hedies syster i The Hills; "Linnea, Du och jag är Heidie och Spenser, men vi är så trötta på att din syster är här, med oss hela tiden. Hon måste ut..."

Såhär ser orginalet ut, tänk er Johans ansikte på Kate´s...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar