onsdag 14 januari 2009

Malin

Det jag skäms över mest för tillfället är mitt intresse för One Tree Hill och min kärlek för Nathan. Syster och jag har länge längtansfullt i bästa fjortonårs-anda suckat ikapp när vi tittat på serien, hon för Lucas och jag för Nathan. När vi nyss såg 118100s reklam för tjänsten "Vi svarar på allt" var frågan därför självklar. "Vem är finast av bröderna i One Tree Hill, Nathan eller Lucas?"

Svaret kom två minuter senare: "Av Lucas och Nathan så är det definitivt Lucas som är den fina, med sitt korta och blonda hår. God kväll!".

Det är alltså inte längre någon tvekan om saken; 118100 har dålig killsmak.

Lucas och Nathan.

2 kommentarer:

  1. Eller otroligt bra killsmak. Nathan är lite av vad jag skulle vilja kalla;En Tönt!

    SvaraRadera
  2. All makt åt 118100 att dom faktiskt har en åsikt!

    17:25 SKRIV NÅT NYTT ALLA VÄNTAR OCH TRÅNAR! :c

    SvaraRadera