torsdag 15 januari 2009

Louise

Jag besitter förmågan att under mitt plugg drömma mig iväg, jag läser sida ut och sida in. Efter 5 sidor inser jag att inget har gått in. Jag bläddrar tillbaka, försöker ännu en gång "....Rapsoderna drog från plats till plats och uppträdde vid hoven. Ofta framträdde de inför......" "hmm... undrar vad jag ska göra i helgen. Jag kanske borde köpa den där rosa tröjan iallafall, den hade varit snygg till mina jeans........" JÄVLAR, och så måste jag bläddra tillbaka igen.

Något säger mig att jag aldrig kommer bli färdig med min läxa. Jag måste göra den perfekt också. Jag måste vara bäst, men det går inte när jag drömmer mig iväg. Okej, ett försök till...




Fokus nu!

3 kommentarer:

  1. ELLER! Du kan dra till Sensation White... Dansa, dansa, dansa!

    Med mig!

    SvaraRadera
  2. Gah, har sett reklmat på det där stället när jag bodde i BCN, vilen upplevelse ändå!

    SvaraRadera
  3. Ja jag har planerat att ta mig dit. Jag passar bra i vitt! :P hakar ni på, Louise och Kenneth? Ses snart Louise!

    SvaraRadera