onsdag 14 januari 2009

Malin

Jag började inte uppskatta vänskap förrän för lite knappt två år sedan. Det låter ganska sorgligt och hemskt men det är sant. Det är inte det att jag inte har tyckt om mina vänner tidigare men jag har aldrig förstått vad som är så häftigt, bra och speciellt med den där VÄNSKAPEN alla alltid pratat om.

Jag har heller aldrig förstått varför den behövs men nu vet jag mer än väl. För när man legat i sin säng med feber, hosta och halsont i en vecka är det enda man vill ha och behöver en riktigt god vän. Speciellt när denne tar med sig både Coca Cola och glass. Tack Louise, du är bäst.

Jag och dagens hjälte Louise.

3 kommentarer:

  1. Min syster måste verkligen gilla mina kläder eftersom de alltid hamnar på henne. Louise, du får planera när ni tar kort så du inte avslöjar dig själv..

    SvaraRadera
  2. men din JÄVLA tönt! Det kortet togs för en evighet sedan... Det var då DU som sa till mig att ta på mig den sjalen!

    SvaraRadera
  3. Åh, syskonbråk. I love it!

    SvaraRadera