söndag 18 januari 2009

Louise

Imorgon skall jag börja på universitet. jag ska läsa Retiorik och Skriva, grunkurs. Jag är lite nervös, eller nej. Jag hettsar mig själv att bli nervös för att jag inte är nervös. Det känns som om jag har suttit i den där situationen allt för många gånger för att vara nervös.

Så i morgon gäller det. Som Mikaela sa "Det är inte många gånger man får starta om på nytt, och tänk Louise, i morgon kan du vara precis hur du vill."

Det är inte någon annan som skall på upprop i morgon i F.d Hovrättens hus på Olof Wijksgatan 6? Någon?
Vänta lite, är det nervositeten som börjar smyga sig på?

11 kommentarer:

  1. Jag ska! Jag är lång, mörk, och har på mig jeans och vit t-shit imorgon. Möt mig vis järnhandeln 15 min innan uppropet. Jag har en gul ros i handen.

    SvaraRadera
  2. hahaha, INTE roligt!

    SvaraRadera
  3. Haha jag kunde inte låta bli :D

    SvaraRadera
  4. jag förstod det men Mikaela kan du inte skärpa dig så får du vara den som får gå upp TIDIGT och följa mig till salen. Vill du det? Vill du verkligen det? Nej, tänkte väl det!

    SvaraRadera
  5. Det var JAG som sa det där med att börja om Louise, inte Mikaela. INTE OKEJ!

    SvaraRadera
  6. Okej, från och med NU så får man inte kommentera här OM MAN INTE SKALL PÅ RETORIK OCH SKRIV KURSEN! comprendes?!

    SvaraRadera
  7. JÄVLAR MIKAELA! ska du börja på retorik i morgon eller? NEJ skulle inte tro det. SKRIV INTE DÅ!


    (Louise börjar pågrund utav nervositet, balla ur... ha förståelse)

    SvaraRadera
  8. Jag ska till universitetet imorgon... Men inte med dig i alla fall... Du är så dömmande!

    SvaraRadera
  9. haha, det är jag faktiskt, men säg mig, är man inte lite övermänsklig om man inte är dömmande? Vi har alla lite av det i oss, frågan är hur belägna vi är att förändra den/det som vi har bedömmt. Och det kära anonym, är jag ALLTID mycket snabb på att göra!

    Kärlek!

    SvaraRadera
  10. haha jag älskar Louise när hon är nervös/stressad eller med låg sockernivå. Love it Louise, love it!

    SvaraRadera