tisdag 25 november 2008

Malin

Alldeles nyss ringde min mobil. Privat nummer. Jag svarade och förväntade min någon som ville sälja telefoner, dammsugare eller kanske fråga frågor om mina shoppingvanor. Men icke.

Det var en mansröst. "Gå ut och kolla din brevlåda" väste han och då jag förväntade mig ett kuvert mjältbranspulver eller kanske en brevbomb blev jag positivt överaskad.

Och okej, breven innehöll mest "Du är grym som klarat höja sig i så många ämnen men jag är mycket, mycket bättre. Ps. Ditt span har ett fånigt efternamn" och liknande saker. Men ändå, tack Mickis och Louise. Jag har världens knasigaste och bästa vänner.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att alla borde observera att man ser glimtar utav Malins golv på kortet, så stökigt att jag borde smyga hem till henne och ta kort på det1 För alla som läser vår blogg....

    SvaraRadera
  2. Haha. Jäkla skit. Men imorgon ska det städas. Var så säker! :)

    SvaraRadera