tisdag 25 november 2008

Therese


I somras gick jag på en intensivkurs i Falkenberg, målet var att ta ett körkort. Det gick väl sisådär. Jag sitter inte direkt här och nu med ett körkort i handen. Jag och min far har motvilligt satt oss i bilen tillsammans ett antal gånger i ett tappert försök att komma några tröga steg närmare ett körkort. Vi har rykt ihop i bilen en gång för mycket och i förra veckan bestämde jag mig för att nog är nog och bokade en lektion, idag hade jag min första. Vilket lugn, vilket tålamod denna arma människa hade. Jag blev så glad över min lärare och kanske, kanske kan även jag någon gång också ta ett körkort…

1 kommentar:

  1. Jag var lite i samma sits Therese. Mamma ville inte köra med mig och pappa fick mig bara att gråta. Det går ändå, oroa dig inte. Det blir bara sjukt mycket dyrare. :) Plus att jag fick köra upp fyra gånger. Men går gör det!

    SvaraRadera