tisdag 25 november 2008

Louise & Mikaela

Idag blev det pyssel, äventyr och en dödsfärd. Ni kanske undrar varför Malin inte var med?

Anledning: Malin är den mest opyssliga personen som vandrat på vår jord. Vi var säkra på att det skulle sluta i katastrof om hon var inbjuden. Malin kan inte ens göra en power piont presentation i neutrala och behagliga färger.

Anlednignen till pysslet var attt vi skulle ge Malin en liten present i form av två brev, ja för att hon är en sån bra människa. Färden började i Mikaelas brors (Andreas) bil och igenisade fönsterrutor. Vi kunde inte se ut och medan Andreas körde bilen så bra han kunde utan sikt och Mikaela fick hålla koll på vägkanten satt Jag (Louise) mest och blundade.

Väl framme vid Malins hus sprang vi fram till brevlådan, knäppte av ett kort och rusade fnissande därifrån. Väl i bilen fick vi Andreas till att ringa (Ja, med hemligt nummer) till Malin och viska fram "titta i brevlådan....."









Dagen i bilder....



2 kommentarer:

  1. Var jag inte inbjuden? Haha. Jag har BEVIS på att ni msn-tjatade på att jag skulle komma över OCH sa att ni saknade mig. Busted!

    SvaraRadera
  2. Haha det var EFTER vårt pysslande!

    SvaraRadera