lördag 28 januari 2012

Mikaela

Det har blivit väldigt mycket nålstick här på senaste, vilket man inte precis blir avis av att läsa. Och en del Spanienresor, vilka man blir lite väl avis av. Dags för någonting nytt! Rapport från Stockholm:

Det är inte grått längre, det är vitt. Jag jublar både inombords och utåt.
Antons lägenhet är lika gubbig som vanligt.
Jobbet är lika härligt, barnsligt, skrattigt och krävande som vanligt.
Kärlek är kaos, som vanligt.
Jag har inga pengar, som vanligt.

Ja, det är väl därför jag inte har skrivit så mycket. Det händer så klart en hel del roligt, härligt, hemskt, jobbigt och helt vanligt mest varje dag. Jag ska bli bättre på att berätta om det. Nu ska jag koka en kopp kaffe med vår kaffekokare från 50-talet. Ja, för så är det här hos Anton. Han är anti-modern, kan man säga.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar