fredag 23 april 2010

Louise

Jag och denna blogg har haft en liten paus, vi har liksom glidit ifrån varandra mitt i allt kaos. Tur att man då har medskribenter som ställer upp för bloggen och inte får den att känna sig ensam.
Jag har egentligen inte haft något viktigt att skriva, inget alls faktiskt, det har jag inte nu heller.

Idag ligger jag mest bara i min säng och tycker synd om mig. Det är synd om mig för att jag har näsan fylld med snor och är oförmögen att hålla ett samtal vid liv pågrund av diverse talsvårigheter och ett dunkande huvud. Nej, jag är inte bakis, förkylningen har bara drabbat mig...


Hellst av allt vill jag bara packa en väska och åka tillbaka till London. Jag saknar Edgwareroad, Oxfordstreet, Walk about, Brew Wharf. ALLT.
För att saknaden ska bli större och för att jag ska få ännu mer anledningar till att tycka synd om mig själv ska jag ägna dagen och kvällen med att titta på London-filmer.



And so it is
Just like you said it should be
We'll both forget the breeze




1 kommentar:

  1. och jag drömde om Dublin i natt. Det är nog tråksundsvall som gör det!

    SvaraRadera