måndag 18 januari 2010

Louise

Jag tror att jag kanske har blivit vuxen nu, jag har nämligen...

- Skaffat ICA-kort.
- Valt mellan inredning från Ikea eller en shoppingdag på stan, och valt inredning.
- Börjat använda uttrycket "Jo, jag tänklte börja träna inför beach 2010".
- Beställde böcker lagom i tid till min nya kurs - har aldrig förut haft kursböckerna förän kursen pågått i ca. två till tre veckor.

Mest chockad är jag över Ica-kortet, jag tror jag kan skylla/tacka (inte säkert på vilket) Mikaela för införskaffandet av kortet. Det är hon som tvingar mig att gå de 300 metrarna längre till Ica när vi står utanför Coop, för att hon har ett ica-kort och måste handla där...

2 kommentarer:

  1. Haha. Är uttrycket "jo, jag tänkte börja träna inför beach 2010" verkligen ett tecken på vuxenhet Louise? Jag är tveksam. <3

    SvaraRadera
  2. EH DET ÄR DET!!!! du vet, gammla tanter typ -as feta "mm jag ska börja träna" man typ "aaah INGEN IDÉ DU!"

    Du vet.. jag är dne där gammla tanten...

    SvaraRadera