onsdag 4 februari 2009

Therese

A zombie at work...


3 kommentarer:

  1. Alltå så estetisk!!! Vet du vad Therese, vet du vad jag sitter och gör? Jag skriver på ett tal, ett tal som skulle passa som handen i handsken för dig att skriva.

    Man skall beskriva något, förmedla så mycket kännslor och försöka få personen man berättar för att riktiskt se/känna/lukta/höra det.

    Mina tankar går till dina blogginlägg, jag skall försöka skriva tal likt Thereses grymme inlägg (HJÄLP)! Som sagt, du är grym på att i din text förmedla kännslor, bilder och det visuella för JÄKLAR vad svårt det är!

    SvaraRadera
  2. Det är dags för dig att köpa ett fisheye objektiv!! Du kommer inte att ångra dig :)

    http://www.flickr.com/photos/geovien/3240033084/in/pool-sigma15mm/

    SvaraRadera
  3. Vad fin du är louise! Tack så mycket! Ett tal är dock inte lätt... vad ska du beskriva då?


    Vem är semetersvensk? Om jag skitit pengar hade jag inte bangat ett nytt objektiv.

    SvaraRadera