torsdag 29 januari 2009

Mikaela

- Hej fröken, vad otroligt vacker du är idag!

9 kommentarer:

  1. Haha. Är det sådana trevliga kommentarer du får höra? Jag får mer "varför har du ditt skärp så högt upp?" "varför är din tröja blå?" och andra trevligheter. Barn är överskattade.

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja, sådär känner man också ibland. Vänta bara! Imorgon får du en "vad fin du är" och tycker om dem igen, ellerhur? :D ses vi imorgon? jag måste ju säga farväl innan jag far till skåneland!

    SvaraRadera
  3. NEJ NEJ NEJ!!! Om ni fortsätter med dessa samtalsämnen måste jag dessväre komma och kidnappa er från era jobb...

    Mikaela: Nyår! Jag säger bara det: Nyår!!!! Du VET vad jag menar!

    Malin, måhända att hon är lite utav ett hoplöst fall. Men DU Mikaela, jag känner att det finns ett hopp kvar att rädda dig från dagis-snacket!

    SvaraRadera
  4. Haha hur många gånger sa du att jag var otroligt vacker, idag? Nej just det. Just det! Där har du ditt svar. Puss

    SvaraRadera
  5. FAN jag har börjat skriva puss överallt bara för att ni tjatar så otroligt!

    SvaraRadera
  6. HA! Skyll inte på oss. Vi har accepterat att du inte är en puss-are, nu kör du på puss bara för att känna att du är en del av gemenskapen. Vi känner dig bättre än du känner dig själv Mickis, glöm inte det!

    SvaraRadera
  7. Ts om ni kände mig skulle ni veta att allt jag vill är att inte vara del av gemenskapen :P Puss!

    SvaraRadera
  8. Ja Mickis, varför detta romantiserande av utanförskap?

    SvaraRadera
  9. Det är en helt annan fråga, som jag nog tyvärr inte kan svara på just nu. Du kanske kan hjälpa mig med det i framtiden, psyk malin!

    SvaraRadera