måndag 12 januari 2009

Mikaela

Jag måste vakna tidigt varje morgon, så jag är vid medvetande om de ringer från dagis för att ge mig lite pengar. Inga "Hej det är Gud" för mig inte (Malin sa ju just hej det är Gud en gång när de ringde och väckte henne). De ringde inte till mig idag, så jag ska snart in till stan istället. Alla andra måste bara vakna först.

Igår skrattade jag mer än jag gjort på väldigt länge. Jag skrattade sådär mycket så man tillslut inte har något skratt kvar utan liksom bara gnyr. Så mycket så man får ont i magen tillslut och nästan tappar andan. Jag trivdes riktigt bra och kände inte, för ovanlighetens skull, att jag hellre hade varit någon annanstans. Känslan var antagligen inte särskilt besvarad, dock. Jag spelade tv-spel med lillebrorsan och Johan igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar