lördag 10 januari 2009

Mikaela

Jag och Louise skulle fota idag. Vi har pratat om detta i en hel vecka. Vid 12.00 trodde jag att det började bli sent, jag ringde upp henne och frågade vilken tid vi skulle mötas och vart. 14.00 bestämde vi. Jag väntar fortfarande.

Igår skulle jag promenera med en gammal vän när han slutat jobba. Han är en trogen man som alltid hör av sig och alltid gör som han sagt. Därför blev jag lite förvånad när han aldrig ringde? Jag väntar fortfarande.

Malin ringde för femton minuter sedan och sa "Om tre minuter står jag utanför din dörr!". Vart är hon?

Jag är bitter och övergiven.

Ps. Ja, jag vet.. Jag är sämst på att hålla tider och sämst på att hålla vad jag lovat.. MEN det ska verkligen bli ändring på det nu!!

5 kommentarer:

  1. Att överleva överlevandets överlevande är att klara det klara klarandets uppklarande - med andra ord - Våldgästa varenda jävel!

    SvaraRadera
  2. jag skulle blivit skitförbannad! haha, but that's just me...

    SvaraRadera
  3. Som du blev på mig, Linnea? Förlåt!Och ja, jag blev förbannad fast jag har ju absolut ingen rätt att vara det! Eller hur?

    Puss på dig!

    Och anonym - Jag ska inte behöva driva det framåt. Det ska inte behöva vara under mitt tvång! Då kvittar det :)

    SvaraRadera
  4. Linnea: Vi vet.. Du BLIR skitförbannad, men komihåg. Den gången; all var Mikkis fel!

    SvaraRadera
  5. Jag älskar att Linnea inte ville berätta vart hon bor, utan låta oss sitta kvar i bilen på en parkering nånstans i ingenstans! När vi sedan hittar hennes hem och knackar på så öppnar hon inte dörren! :) Linnea du är bäst.

    SvaraRadera