lördag 10 januari 2009

Malin

Dummast av oss här på bloggen? En fråga inte helt lätt att besvara men efter en kommentar tidigare ikväll var Louise väldigt nära att få bära titeln för gott, för evigt och för alltid.

En reklam om filmen "Benjamin Buttons otroliga liv" visades mellan två program nu ikväll. Ni har säkert hört talas om den; filmen där Brad Pitt spelar en man som åldras baklänges. Han börjar alltså sitt liv som gammal och blir yngre och yngre ju längre tiden går. Vi tittar båda på reklamen under tystnad. Sedan vänder sig Louise om, tittar storögt på mig och frågar på fullaste allvar om filmen är baserad på en verklig händelse.


Eehhh.


Dags att bli brunett Louise?

1 kommentar:

  1. Tanken har slgait mig.. Jag kanske borde göra det. Ska vi ha en omröstning på bloggen? Om majoriteten röstar FÖR mig som brunett får det bli så... =D

    Nä, jag har alltid varit, är och kommer alltid att förbli en blondin!

    SvaraRadera