söndag 26 oktober 2008

Malin

Nu är det lördagkväll. Patrik, en vän till framförallt Mikaela, ska bege sig ut i världen och har ikväll avskedsfest. Jag ska upp jättetidigt imorgon och var därför tvungen att banga, resten av bloggen ska dock dit. Vi fyra, och Staffan som joinade senare, träffades tidigare ikväll hos Mikaela. Vi pratade strunt, drack vin eller öl och åt pizza. Jag är så underbart glad att jag har hittat vänner jag känner att jag kan vara mig själv med. För det, läsare, hör inte till vanligheterna. Jag sätter in några bilder för att visa hur fina de var innan utgång.

Dessutom vill jag tacka A för smset han skrev idag. Han läser garanerat inte detta men det gjorde mig otroligt glad och var precis vad jag behövde. För att jag är jag.


Vin och öl hos Mikaela.

Fina Therese

Söta Mikaela och söta Louise

4 kommentarer:

  1. Jag älskar att theresr är fin, mikaela är söt, med louise är bara louise!! Louise har hittat ett nytt ragg - inte bra!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Gah. Jag menade ju att ni är söta båda två din tönt. Syftningsfel. Och jag slår dig en pling imorgon, vill höra allt om Louises nya ragg. Haha.

    SvaraRadera
  3. Mitt nya ragg är ett grymt ragg, lyssna inte på mikkan!

    SvaraRadera