tisdag 28 oktober 2008

Malin

Okej bloggen, det är deal-dags.

Jag älskar dealar och kan inte få min läppiercing ut ur huvudet trots att de flesta verkar vara emot det, eller kanske just därför. I alla fall, det är dags för en deal. Kommer jag inte in på psykologprogrammet i Lund/Uppsala/Stockholm/Göteborg i vår piercar jag läppen i januari och sen flyr jag åter landet. Kommer jag in struntar jag i det. Deal?! Jag tror egentligen inte på annat än Gud och den mänskliga fria viljan men jag lämnar ändå beslutet till ödet, det blir liksom mer spännande så.

Det ser lite halvmörkt ut på universitetsfronten då bara 8 månader av min arbetslivserfarenhet registrerats på studera.nu. Gah. 21-årsrevolt, here I come. :)



Jag om 10 år?

2 kommentarer:

  1. Vad för piercing i läppen är det du tänkt dig? Nu blev jag nyfiken :)

    SvaraRadera
  2. En labret-piercing blir det. En ring. :) Är du med eller mot mig Ella?

    SvaraRadera