fredag 24 oktober 2008

Malin

Klockan har slagit midnatt, det är nu officiellt den 24 oktober.

24 oktober innebär alltid något nytt, något stort. De senaste fyra åren har de mest minnesvärda, förfärliga, jätteknasiga och alldeles underbara saker hänt just den 24 oktober. För mig har datumet kommit att bli det datum jag går och funderar mest på under hela året. Födeledag, jul, nyår och alla andra högtider har fått ta ett steg tillbaka; nu är det 24 oktober som gäller. Datumet har verkligen inte bara fört med sig bra saker men har ändå varje år lyckats förändra mitt liv och jag är väldigt nyfiken på om det fortsätter. Gör det det vet jag vad precis jag hoppas på. :)

3 kommentarer:

  1. Oj, Malin. Jag håller alla mina tummar och tår för att detta blir en lyckad 24e oktober...

    SvaraRadera
  2. Jag vet också vad du hopppas på :) Hoppas, hoppas! Och glad 24de Oktober! hah

    SvaraRadera
  3. Haha. "Glad 24 oktober". Såååå konstigt men så sant. :)Jag vet inte hur spännande dagen kan bli när jag ska spendera den pluggandes men det kanske händer något just idag som kan komma att visa sig senare. Man vet inte. Magisk dag!

    SvaraRadera