torsdag 23 oktober 2008

Louise

Jag har haft en ovanlig vecka, ovanlig med lutning åt det dåliga hållet. Idag fixade jag även ännu en rolig historia jag kan läggapå hyllan och dra fram för att berätta på lite halvdåliga efterfester (huh?!)

Jag var hos min mamma, när jag kom dit sent på eftermiddagen såg jag nåra byggställningar utanför huset. Jag reflekterade dock inte mer över det...
I morse vaknade jag av hårda slag mot min vägg. Min hjärna har en dö-tid på ca 1 kopp kaffe, innan min kopp kaffe på morgonen är jag oftast mycket arg och tänker inte...

Hur som hellst så stomade jag upp ur min säng (endast iförd trosor) ut ur mitt rum för att gå till toaletten och hämta något jag kunde ta på mig och sedangå ner och titta vad det var som lät. Precis utanför mitt rum tittar jag ut genomfönstret, där, på byggställningen, står det 3 gubbar och tittar in. Efter ca 4 Otroligt långa sekunder inser jag att jag borde gå och ta på mig kläder, springer iväg i illfart...
Kändes precis som i en film... Inte preics den bästa starten på dagen..


Nu ska jag springa iväg till tåget...

3 kommentarer: