måndag 27 oktober 2008

Louise

Det verkar råda någon allmän syskonkärlek här på bloggen just nu. Jag ska nämligen stämma in på mikaelas inlägg och skriva lite om min syster...

Linnea, min syster har nämligen flyttat till Kungsbacka, hon har lämnat Lerum för Onsala, istället för 30 minuters cykling till skolan, kommer hon nu åka tåg i 1½ timma.

Det är faktiskt riktigt roligt att bo tillsammans med syster, vi har ju trotts allt inte gjort det på över ett år. Denna kväll har vi tillbringat i Linneas rum och gjort systerliga saker.
Jag har pratat om allt och inget och Linnea har suttit bredvid och, vid några tillfällen, klämmt in atthon tycker att jag är dum i huvet (hon brukar tycka det..).



Nu ska vi se på film V for Vendetta.






Systrarna Karstorp


1 kommentar:

  1. Aww. Du borde även lägga upp bilder av alla blåmärken ni givit varandra under åren :) Njut av en av världens bästa filmer.

    SvaraRadera