söndag 24 juni 2012

Malin

Jag är kär. I en app. Instaframe är namnet och jag vill spendera såväl morgon och dag som kväll och natt tillsammans med den. Allt den rör vid blir liksom till guld och nu när jag har sju veckor i Norge framför mig har jag en känsla av att det kommer bli många instaframes här på glapp.

Varför inte börja med två stycken från midsommar? Min första i Sverige sedan 2007 och alldeles, alldeles underbar. Spöregn. Hönö. Spöregn. Fina vänner. Spöregn. Dans runt midsommarstången. Spöregn. God mat. Spöregn. Min kärlek. Spöregn. Drömklänningen. Spöregn. Bad i havet trots allt spöregn. Spöregn. Midsommarkransar. Spöregn. Förstörda skor av allt spöregn. Spöregn. Snaps. Spöregn. Torka klänningen med hårtork efter att ha varit ute och plockat blommor. Spöregn. Många skratt. Spöregn. Spöregn. Spöregn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar