tisdag 24 januari 2012

Louise

Jag har försummat Glapp, låtit bloggen vandra mellan Lund och Stockholm utan att lägga mig i. Allt för nerskriven i uppasts för att orka, för stressad för utlandsplaner för att hinna.


Men nu har ni mig här. Och nu finns jag i Valencia. Tillsammans med en fin vän försöker jag lära mig ett näst intill främmande språk. Men jag lever idag efter devisen Fake it til you make it och imorgon träffar jag läraren på den katolska skolan med ett litet kors runt halsen och en vit blus uppknäppt till hakan tillsammans med ett brett leende och den änglaröst Malin ibland talar om - allt för att hon ska gilla mig.






Vi får se var denna resa bär mig.







"I think that the power is the principle. The principle of moving forward, as though you have the confidence to move forward, eventually gives you confidence when you look back and see what you've done." - Robert Downey Jr.

1 kommentar:

  1. Fy vad fint att ha dig tillbaka! Blont hår, kors runt halsen, vit blus och änglaröst?! MVG it is! Eller A-A eller vad erat högsta betyg nu heter. xx

    SvaraRadera