söndag 13 november 2011

Malin

En bild på fönsterbrädet bredvid min säng. Jag älskar de där bokstäverna men om ni bara visste hur hånad jag blir. Mina betydligt mer pretentiösa lundavänner anklagar mig för att vara just pretentiös och när de varit här har det hänt att de smugit in i mitt sovrum och flyttat runt bokstäverna så att jag på kvällen fått gå och lägga mig bredvid ett DAM, ett MERA eller ett REA.

Och ja, det är roligt men det var också riktigt gött att komma in i Louise lägenhet och mötas av bokstäverna på bilden nedan."You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one"-känslan är en himla fin känsla. Du och jag mot världen bästis. Eller i alla fall mot mina vänner.

2 kommentarer:

  1. haha, alltid du och jag mot de andra! Dock är jag för det där med att möblera om bokstäverna (kan vara därför jag köpte text som sitter fast) Linneas "Kärlek" byts ofta ut till både "kräk" och "äkkel" vilket alltid är humor...

    SvaraRadera
  2. Pfft. Hade dina varit lösa hade jag möblerat om dem till HAT. Lätt.

    SvaraRadera