lördag 24 september 2011

Mikaela

Jag kan inte sova när jag är ensam hemma.

Om jag tänker det här går bra! så måste jag ta tillbaka det direkt. Annars betyder det otur.

Ibland är jag sur en hel dag utan anledning.

Jag skrattar åt fel saker. Både i film och i riktiga livet.

Jag är rädd för att misslyckas. Men när jag väl gör det så spelar det ingen roll.

Jag gör bara sådant jag tycker är kul.

Jag tror på karma. Jag trampar på K-brunnar. Jag tror att alla har en viss mängd tur var. Jag tror på livet efter döden. Och jag vet att det inte är logiskt.

Ibland tror jag att det spökar. Men jag blir inte rädd, mer nyfiken.

Jag dricker inte kaffe för att det är gott. Jag bara gör det ändå.

När någon pratar för länge så slutar jag lyssna.

Om jag säger att jag inte bryr mig så ljuger jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar