onsdag 7 september 2011

Mikaela

Mitt huvud dunkar, kaffet har blivit kallt, det regnar ute, min rygg gör ont och When media are new känns mycket tyngre, längre och tråkigare än igår. Idag är allt bara... grått.

Min första instinkt är att lägga mig i sängen, se tusen avsnitt av Sjunde himlen och hoppas att allt är nytt och färgglatt och härligt imorgon. Men vet ni? Nej, jag vägrar. Det här ska bli en bra höst. Så nu går jag och tränar, sedan tänker jag köpa glansiga, nya och fina regnstövlar och en het regnkappa till det. Sedan ska jag bara njuta, slösa pengar och tänka på mig själv. Inte på regnet utanför. Så det så.

3 kommentarer:

  1. Sjukt gött Mickan! Precis, precis så det ska vara (även om tusen avsnitt av sjunde himlen är fantastiskt det också).

    SvaraRadera
  2. jag kan gå med dig och köpa gummistövlar nästa vecka om du vill, billiga ballerina från skopunkten med bäst före datum som gick ut förra året, håller inte längre!

    SvaraRadera
  3. Ni är ju söta! :) Linnea, det låter hur bra som helst! Jag smsar dig så bestämmer vi ngt. Puss!

    SvaraRadera