torsdag 17 mars 2011

Malin

Om 12 timmar har jag tenta i kursen "Sociologi och Socialpsykologi". Därför kände jag mig ikväll tvungen att gå igenom de tre lådor i min garderob som är märkta "barndomsminnen". Tur att jag inte levde på den tiden då man kunde diagnostiseras med nostalgi

Det jag vill dela med mig av är min "1o things"-lista. 11 (av någon anledning) punkter som avslöjar vad jag letade efter i en man. Eller ja, pojke. Stavfel får man på köpet men vad fasen, jag var 10 bast:

10 things!

1. Typ pott men liksom lite längre lugg och luggen bort från ansiktet, pott är också okej. Blont eller brunt hår.

2. Coola kläder. Spelar inte egentligen nån roll hur dem ser ut men bara de ser coola ut när han har på sig dem. EJ TIGHTA byxor.

3. Zmilegropar. Guud vad gulligt det är.

4. Ska inte se för lång ut.

5. Ska inte se för prydlig och fiin ut. Guud blää.

6. Ögon: mörkbruna, mörkblåa eller mörkgröna (inte så viktigt)

7. Munnen ska inte se för stor ut utan lagom

8. Gärna örhänge eller silverhalsband. (inte så viktigt)

9. Coola skor. Ska se lite slitna ut och lite uppknutna skosnören.

10. Han ska le och skratta mycket

11. Ganska solbränd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar