fredag 3 december 2010

Malin

Ikväll säger vi hejdå till dig med gäng-middag och alldeles för mycket vodka. Precis så som det ska vara. Av alla Roséniuskillar Felicia och jag omges av är det du som blivit allra mest som en bror. Vem ska jag nu fråga om det verkligen passar sig att gå ut så som jag är klädd? Vem ska jag nu titta på Project Runway med efter skolan? Vem ska jag nu lära mig Big Bang Theory-låten med? Vem ska jag nu sparka på i köket? Vem ska jag nu härma när han uttalar "bord" och "ord" och "kort"? Vem ska jag nu posera hållandes i enorma kortlekskort med?

På söndag flyttar du för att förberedas inför tjänstgöring i Afghanistan. Jag är glad för din skull och önskar dig all lycka men kom tillbaka snart, lova det. För jag kommer sakna dig Gustaf. Genuint och på riktigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar