måndag 14 december 2009

Louise

Jag hade min första föreläsning i min nya kurs idag, Marknadskommunikation!
Föreläsaren började kursen med att berätta för alla att "många härinne kommer inte klara tentan!" Kul, då blev man peppad. Det blev inte bättre när han även meddelade att hemtentan antagligen INTE kunde skickas in via e-post och post, utan att man skulle komma in personligen och lämna det. Inte heller tyckte jag mer om honom när han drog över föreläsningen med 15 minuter...

När jag sedan sitter hemma och delger mitt missnöje över "pretto-läraren" på facebook får jag en länk...

Tydligen är Kent en riktig rappare, och har haft en riktig karriär, Sveriges första rappare, med hittar som "dum dam dum" och "feel you'r body" undervisar han nu Info- och PR klassen i Marknadskommunikation.

Här är ett litet smakprov på min lärares tidiga karriär. Jag vet inte om jag ska känna lättnad eller oro över att denna man ska betygsätta min tenta den 4:e Januari...


2 kommentarer:

  1. På riktigt! Du anar in hur ofta jag vill gå in i klassrummet "Is there anyone out there, anyone out there who can hear me....." Men jag vågar inte riktigt än...

    SvaraRadera