söndag 15 februari 2009

Mikaela


Denna vintersemester bestämde jag mig för att vara lite wild & crazy, som Louise skulle uttryckt det så fint, genom att testa på lite nytt: skoterkörning och längdskidåkning. Skoterkörningen var en riktig höjdare. Om längdskidåkningen kan jag ju säga så här.. Jag hade förväntat mig Gunde, men kände mig mer som Bambi. Jag hade planerat att åka 1 timme varje morgon. Jag började med 8km, andra dagen blev det 2,5km, och sista dagen låg jag i en snövall och solade istället.

2 kommentarer:

  1. Lät sunt, har aldrig riktigt förstått mig på längdskidåkning....

    SvaraRadera
  2. Inte jag heller!? Fast det var kul att åka ner för backarna. Man kunde ju varken svänga eller bromsa. Det var bara att lita på spåret och hänga med, ungefär! Haha okej det där lät lite sorgligt.. Jaja, jag tyckte det var roande i alla fall..

    SvaraRadera