tisdag 27 januari 2009

Malin

Vad har tagit åt Mikaela? Är det någon som vet?

Igår spenderade hon alldeles för lång tid med att skicka obscena sms till mig och idag har hon skickat mail till Louise och mig om hur våra bröllopsklänningar/brudtärneklänningar ska se ut. Har hon inget bättre för sig?
De flesta var riktigt fina, de hon valde till sig och Louise inför mitt bröllop kan till exempel mycket väl vara de de får bära på min stora dag. Jag förstår dock inte hur hon tänkte när hon valde hur jag ska se ut när jag är brudtärna på hennes bröllop:


Mikaela. Du borde kanske skaffa en hobby.

1 kommentar:

  1. Haha men så kul jag hade! :) Det är ju under tiden jag egentligen borde studera etymologi eller judendom jag istället sysselsätter mig med dessa små tidsfördrivare! Men, ja! En hobby måste fixas.

    SvaraRadera