torsdag 18 december 2008

Louise

Att åka bil med Malin som förare är lite som att spela rysk roulette, oddsen att bli dödad må vara mot dig, men risken finns... Meriter som bilföraren-Malin kan sätta på sin lista är; inkörande i betongklumpar på parkeringar:
BONG!
Louise: Malin, körde du just in i betongklumpen?
Malin: NEJ! Inte om min mamma frågar...

Hon har även, med mig och Mikaela sittande skrikande i baksätet, (ingen vågar sitta fram när Malin kör) kört mot färdriktningen inne i stan

Nu har hon lyckats igen...

Malin och Mikaela hämtade mig i stan, Malin kör ut från parkeringen, kör fel och hamnar på Hissingsbron. I panik kör hon mot upphöjningen vid vägkanten hela bilen dunkar till och jag och Mikaela blir livrädda. Väl på Hissingen stannar vi och tittar till bilen, då fattas det en fälj...

Bra jobbat Malin, du har nu ännu en merit att sätta upp på din lista!

Titta vad hon gjort!

7 kommentarer:

  1. Haha!!! Jag har bara åkt med Malin en gång, visserligen bara i Lerum, men den gången gick det verkligen bra. Jag kanske skall ta tillbaka den åsikten. Vänta nu bara tills jag får mitt körkort! Då blir det dbs, döden bakom styret!

    SvaraRadera
  2. Vem gav Malin körkort egentligen? Visserligen har jag hört om otäcka bilturer med Lousie bakom ratten också... medan Mikaela hellre ber sin lillebror köra än att göra det själv. Hur ska det sluta för den fjärde Glapptjejen...? =D

    SvaraRadera
  3. haha nu tycker jag inte vi ska vara så negativa här! :P Jag tycker det är lite kul att åka med Malin.. så länge jag sitter i baksätet och kör på en 50-väg.. Men vad är det för töntigt kort? haha

    SvaraRadera
  4. Dessutom är det faktiskt inte en fälj/fälg som saknas utan en navkapsel!

    SvaraRadera
  5. You did NOT just say that!

    SvaraRadera
  6. vad "You did NOT just say that" till mig!? Jag fattar inte! Vad var det jag not just said? :P

    SvaraRadera
  7. "Vem gav Malin körkort?". Jag vet inte Linnea. En tant som tyckte synd om mig för att det var fjärde försöket.

    SvaraRadera