lördag 13 december 2008

Louise

Hemma, trött efter att ha varit hos Malin och tittat på Idol. Jag och Malin spelade in en film, det skulle bli kul att lägga upp den här, dessvärre är det något som inte funkar så ni får se kvällens promenad i bilder, inte på film. Under promenaden bestämmdes det också att jag ALDRIG mer kommer träffa någon kille som inte Malin godkännt. Så från och med nu måste allt sånt gå genom Brallan. Trevlig uppgift du tog på dig Malin!
Min hemväg var även denna gång kantrad utav fulla människor som ville prata med mig, jag börjar fundera på om det är något jag utstrålar på något vis. Idag var det Per 40 år och Erik 18, som slog sig ner bredvid mig. Jag satt i mitten och över mig fördes en diskussion mellan Per och Erik med en 08-dialekt. Världen är dock mycket liten. Det visade sig efter ett tag att Erik varit tillsammans med en lillasyster till en kompis till mig och Mikaela. En kille jag och Mikkan hängde med i Dublin.
Fan, jag vill utomlands igen, bort från Sverige och allt det seriösa, leva ett sånt där bekymmers fritt liv som man bara kan lämna om det inte funkar. Fasen, jag vill bort, bort, bort från Sverige!


Nåväl, låt nu bilderna tala...


Malin gick mest och smsade under vår promenad...



...så jag fick ta kort på mig själv för att bli underhållen...



Malin bor på en farlig väg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar