torsdag 20 november 2008

Mikaela

Dehär veckorna går i nostalgins tecken för mig. Först hittade jag gamla bilder som jag la upp på bloggen, sedan träffade jag Malin och vår gamla vän Sofia P och kollade på filmer från lagstadiet igår. Och här kommer nu bilder från min, Malins, Sofias, och Louises gymnasieklass när vi var på olika klassresor. Sofia skickade dem till mig idag. Skoj!


kolla in mina tänder!


Malin, jag, och Louise.


Louise min är fin.


Malin och Louise. Se så små de är!


Sofia, Louise, och Malin.

3 kommentarer:

  1. Alltså någon borde ju ha hindrat mig från att vandra kring allmänheten looking like that...

    SvaraRadera
  2. Du är ju jättesöt!

    SvaraRadera
  3. Om din benämning på söt är; Tjock, wannabe bitchminer, blek, över sminkad och töntig, Ja då kanske jag var söt, annars, Näää...
    Och jag tvekar på att det är din benämning....

    SvaraRadera