måndag 24 november 2008

Louise

Om 30 minuter börjar Nya Beverly Hills 90210. Alltså, jag är en extrem nörd när jag var liten ville jag vara som Brenda i Beverly Hills och jag tyckte att Steven var den tuffaste killen världen hade skådat.
Idag har "Nya Bevvan" premiär. Jag vet inte, jag är skeptisk, jag förknippar Beverly Hills med höga jeans, mycket smink och sådär töntigt som det bara kan bli i en amerikans såpa från 90-talet. Varför förändra ett vinnande konsept liksom?!

Egentligen kanske det är för att jag känner mig gammal. För mig kommer Beverly Hills förknippas med 90-talet, snygga Steven och höga jeans. För dagens ungdomar kommer det heta Bevvan utspela sig 2008 och vara hur hippt som hellst...



orginalet




2000-talets version




6 kommentarer:

  1. du, det var ju Dylan som var hetingen man suktade efter. en badboy med gott hjarta, typ

    SvaraRadera
  2. Jag håller med. Det var Dylan!! :) Men tänk på styckeindelningarna Louise. Marie och jag är besvikna på dig!!

    SvaraRadera
  3. ok, denna kommentaren har ingenting med inlägget att göra... Men, nu får ni allt ta och blogga lite mer. Fortsätt att förgylla mina tråkiga redaktionstider!

    SvaraRadera
  4. Jag håller med Linnea. Alldeles för dålig bloggning det senaste!!

    SvaraRadera
  5. Det var så Steven! Han var ju den lite busiga, Dylan var en toffel!

    SvaraRadera
  6. Steve var en tönt. Dylan tuff! Men mjuk på insidan, precis som det ska vara. :)

    SvaraRadera