söndag 26 oktober 2008

Mikaela

Som Malin sa var vi på partaj fixat av en kompis till mig, Patrik. Han ska åka jorden runt (varför är världen så orättvis?) och vi gick dit för ta farväl av den gamle mannen, helt enkelt.

Innan vi stack dit träffades vi hemma hos mig, även detta tidigare nämnt av Mallan Brallan. De kom hit och klagade på min klädsel/mitt rum/min musik.. ja, ni vet, det gamla vanliga. Förutom klagandet åt vi pizza och hade det ganska trevligt.

Ett par timmar efter att Malin åkte hem och vi gick till Patte, åkte jag och Louise tillbaka hem till mig och sov. Vi vaknade imorse - surpise, surpise - och har sedan dess legat i min säng och kollat på Gilmore Girls. Jag och Louise har en ganska speciell relation.. Hon är verkligen bäst, och det hoppas jag att hon vet att jag tycker, men fasiken var tråkiga vi kan vara när vi umgås! Vi sitter mest tysta. Ibland sover vi, ibland tittar vi på tv. Jag älskar det! :)

Nu har hon stuckit. Och jag är lämnad ensam kvar med min Geografi-bok.. Tror jag ska ringa Therese och Staffan och kolla om de kan underhålla mig ett tag. Hejhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar