torsdag 30 oktober 2008

Louise

Paniiiiik, jag var hemma hos mitt nya span i går, tittade på film. Det var mysigt, det blev en puss när vi skilldes åt och allt sånt, trevligt, inga kännslor, bara mys...
I morse vaknade jag, bloggade, jag hade bestämmt mig för att bli mer killig, allt var under kontroll.

En timme senare har jag panik, springer runt i mitt rum, var är min tröja? Fuck, jag har glömt den hos mitt span. Telefonkonferans med Malin, vad göra, vad göra?
Ett-glömde jag min tröja hos dig-sms åker iväg, två timmar senare är jag upprörd och stirrar på min mobil, varför svarar han inte?

Fan, jag suger på att vara killig, jag behöver en mentor. Finns det en kille som kan hjälpa mig, hjälpa mig överge mitt tjejiga beteende och bli mer cool...



Just because I’m such a girl...

2 kommentarer:

  1. Haha. Men din killighet var värd ett försök i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Louise vem är ditt span? Jag är otroligt nyfiken! Skriv och berätta!

    SvaraRadera