måndag 27 oktober 2008

Louise

Jag tror på ödet, jag gör faktisk det. Det finns en speciell väg som vi ska gå, ibland stoppar ödet oss från att välja fel väg, ibland hjälper den oss att gå den rätta vägen.

Idag drog ödet in i mitt liv...
Engelska prov klockan 9.00, jag vaknade klockan 8.00. Ödet.
Jag missadebussen men tänkte att jag kan cykla ner till stationen och ta tåget, då började det regna som aldrig förr. Ödet.

Jag bör altså inte göra något prov idag, det skule inte bli bra, nu behöver jag bara komma på en förklaring till min lärare om varför jag inte var på provet, kanske ödet skulle vilja steppa in och hjälpa mig lite där med...

4 kommentarer:

  1. haha steppa in? Jag ser Ödet iklädd irländsk klädsel, utförandes riverdance..

    SvaraRadera
  2. Haha. Jag också. Men vad har riverdance med stepp att göra? Och hur ska jag nu få min SK-bok idag Louise?? Gah

    SvaraRadera
  3. Ska vi ha SK plugg till helgen??
    Och jag bara tänkte på riverdance för dom också stampar med fötterna.. du fattar grejen!

    SvaraRadera
  4. SK-plugg till helgon absolut!! Men vi kan väl mysa till det lite, speciellt om vi ska ha det typ lördagkväll så det iallafall blir lite helgkänsla på det?!

    SvaraRadera